لطفا عشق را به لجن نکشید
لطفا عشق را به لجن نکشید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

توی کوچه ها از لابه لای انسان ها عبور می کنیم  گاهی اوقات چیز هایی می بینیم که دوست داریم فریاد بزنیم وشکایت کنیم وگاهی اوقات اتفاق هایی که باور نمی کنیم  بیاید دست به دست هم بدیم کمک مردم کنیم وبا هم فریاد بزنیم *لطفا عشق را به لجن نکشید* ای انسان هایی که می گویید: من عاشقتم ای کسانی که می گویید: عشقم ای دوستانی که می گویید: تو تنها عشق منی*شما دوست من با شما هستم.عشق را چه تفسیر میکنید؟هوس.دوست من عشق برای دو انسان نیست و میسر نمی شود مانند :لیلی ومجنون/شیرین وفرهاد و.... که هیچ یک به هم نرسیدنند.من نمی گویم عاشق نشوید. اصلا اگر انسانی در این دنیا یک بار عاشق انسانی دیگر نشود هیچ گاه معنی زندگی را نمی فهمد اما مسئله اینجاست که به آن دل نبندیم وبتوانیم از آن درس بگیریم .تنها عشق ممکن که انسان به وسیله ی آن گمشده ی خود را می یابد عشق به خداست.بیاید به عشق حقیقی برسیم تا گمشده ی خود را پیدا کنیم و در این دنیا عاشقی چون مجنون نشویم که عاقبتی در آن نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: